呢個星期條頸有d痛, 向右轉動ge時候發覺右邊條根左住自己, 向下ge時候就扯住扯住, 個頭仲有d痛, 今日終於忍吾住去左睇跌打.

呢個係女師傅, 第一次睇佢係7,8年前, 我有乜事都係睇佢. 佢好細心咁係我條頸度按呀按呀, 好鬼舒服, 攪到我想瞓, 不過有d住位置就有d痛, 跟住再幫我跋罐, 然後貼藥. 佢話我條根腫左, 仲係腫到出黎, 但係我一d都吾覺播, 今回又要睇返幾次至得, 唉, 睇醫生ge日子又黎啦!

joeyee 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()

不想記起, 未能忘記.
覚えたくない、まだ忘れられません。

joeyee 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()

524joe仔生日, 我們買了一份小玩意給他.

joe仔散步很辛苦, 因為他天生緊張, 行不多久就會氣喘, 要我們抱, 抱著14磅的他, 又累又熱., 於是我買了一部寵物BB車給他, 為的是我們可以省點氣力.

joeyee 發表在 痞客邦 留言(21) 人氣()

  • 這是一篇加密文章,請輸入密碼
  • 密碼提示:eatsleeptravel
  • 請輸入密碼:
  • 這是一篇加密文章,請輸入密碼
  • 密碼提示:eatsleeptravel
  • 請輸入密碼:
究竟乜野事, 香港人咁鍾意排隊ge?!

中行招股就話為錢啫, 濕地公園都有五千人排隊?!

joeyee 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()

早晚都要帶gooddog落街散步, 遇著下雨天就比較麻煩, gooddog很醒目, 他會在有蓋的地方跑, 而且很爽快地方便完畢, 好天時頼著不願走的事情不會出現, 只要叫一聲就乖乖地回來. 我相信他明白下雨天是要早點回家的.

返屋企

joeyee 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()

以前講過joe仔係我家的一條龍, 佢癲起上黎真係吾係人咁品!

前幾日買完餸返來
, 係廚房煲湯呀, 整餸呀咁, 突然諗起吾記得比早飯joe仔食, 於是行出廳諗住攞佢個砵, 點知見倒我件恤衫係地下, 隔離仲有隻傻狗坐左係度, 我已經心知不妙, 拿拿淋檢查下件衫, 吾見左粒鈕, 係地下搵又搵吾倒, 再睇下, 總共吾見左3粒鈕, 屍骸都無, 吾係呀, joe, 你當糖食呀?! 以前佢只會咬爛d鈕來玩, 今次竟然…… 

joeyee 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()