我不喜歡禮拜日工作, 但見到S兩楝就開眼的我, 終於都抵吾住誘惑去左開工.假日開工後遺症就係要食返餐補數, 今晚我去左和宴.
原來牛舌係可以好好味, 我諗起蔡生話過佢以前覺得魚子醬吾好食, 係因為佢一開始試食時食左D劣等貨, 後來嘗過好味的, 就後悔點解咁多年都吾再試, 我依家就有同樣的感受, 松島牛舌害了我. 

我叫左個特選餐, 侍應話係澳洲和牛喎, 
又叫左碟日本和牛排骨, 侍塵話限量供應喎, 
食到一半再叫多個牛肉雜菜石頭飯, 一路食飯一路諗緊杯芝麻雪榚, 不過實在頂吾住啦, 好滿足!
 

特選套餐(特選牛肉, 牛排肉, 上等牛舌和鱈場蟹腳)


日本和牛排骨


鱈場蟹腳, 不是很粗壯, 但很鮮甜, 有海水味, 不錯, 不過還是覺得在北海道吃那一隻比較好味.


燒熟了的日本和牛排骨, 無論我燒多久, 它總會流出肉汁, 軟軟的, 非常美味.


日本燒肉原汁原味, 食完吾會勁口渴, 如果要個最平的牛肉餐, 侍應話係香港貨喎, 加兩碗白飯, 二百零蚊就可以, 好過去食韓國燒烤. 

不過呢度乜都要錢, 我問佢要杯清水, 佢問我要乜牌子o既水, 
吓?! 我要杯清水咋播, 佢話都有, 五蚊杯, 因為d冰要錢, 
哦?! 凍飲加兩蚊嫁咋播?! 
最後我飯後落"些粉"買左支寶礦力. 

食食下飯特然發現有三支香圍住我, 一向對煙味敏感的我竟然擦覺吾倒, 呢度D抽煙系度真係非常好.

食得太飽而且時間尚早, 去左尖沙咀海旁打左個轉, 好耐無黎呢度拍拖羅, 其實拍拖個陣都好少黎, 我諗我吾係一個浪漫o既人. 遇著激光表演, 我原來係第一次睇, 不過只係睇左小小, 已經夠鐘啦, 好多人呢, 無帶相機, 無同joe爹影相. 跟住行左去sogo買左個王林原熟, 然後搭車返屋企, 坐到腰骨都斷. 

王林本身己經好味, 但呢款樹上甘熟真係好到不得了, 又香又甜又爽, 超正!

arrow
arrow
    全站熱搜

    joeyee 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()