第四天

高原坊平滑雪場滑雪

本來今天預算往山寺和摘士多啤利
, 還會吃米澤牛, 怎知老大說要繼續滑雪, joe爹也超有興致的說想一起去, 31, 我這個順得人又怎會逆意呢, 可憐的米澤牛, 你要在米澤等我啊, 某年某月再來吃你了!

不懂滑雪也可感受滑雪的樂趣

我曾經弄偒腰部, 所以我到滑雪場變成三等公民, 等影相, 等食飯和等走人. 在等的期間, 我坐在餐廳內看人們滑雪, 餐廳外的一段是初級滑雪道, 我看見幾組有趣的組合: 三個人手持同一支長長的扙, 平排的由上滑下, 好像很爽呢, 我想當老大他們回來午飯時我也想試試; 另外有一堆人兩個兩個的在玩雪兜, 怎麼要兩個人一起玩呢? 不過在前面的那個被濺起的雪打得狼狽, 我卻看得很開心 哈哈, 變態!

雪越下越大, 人們紛紛走進餐廳內吃午餐, 我的視線亦由室外轉移至室內, 這時才見到長枱上擺放了一名牌: xxx失明學校, 我這才明白, 三人滑雪組內有一位是失明的, 兩人雪兜組坐後排者也是失明的, 有幸得到義工們的幫助, 失明人也可感受滑雪的樂趣., 看著他們面上掛著的笑容, 我突然覺得自己很可憐 三等公民


利害呢
!
飯後, 可憐的我當然不會繼續自憐 (因為根本沒有人可憐我, !), 我走去租滑雪水泡, 這裡的水泡是免費的, 員工示意我到辦公室去, 正確應該是吊車控制室, 走進去後我指著水泡圖片, 然後一名工作人員用日文同我說了一句, 哈哈哈! 這句我當然明白啦 --- 日本語が話せませんか。(nihogogahanasemasenka, 你識吾識講日文呀?) 我就好快咁回應左一句 すごい”, 空氣突然停止左兩秒, 周圍氣氛有點緊張, 跟住我又好快咁講左第二句話 すこし”, 然後成個控制室的人用如釋重負, 又或者係恍然大悟的語氣一齊重覆我講果句話, 一切又重新開始運作, 包括吊車. 講到呢道, 識日文的你應該識得笑, 吾識的你, 吾緊要, 等我解釋一下, 不過吾準笑我, すごいsugoi咁解, すこしsukosi係少少的意思. d就係識少少扮代表ge結果.! 

你明定吾明
返到上山火車站, 我打電話到旅館叫人黎接我, 我用一早預備左的日文同佢講左一大輪, 然後佢又講左一大輪我完全吾明白的日文, ! 乜野叫讀萬卷書不如行萬里路呢, 就係咁解, 書本同misssir教話, 如果你講A, 佢就會講B, 而實際佢係講左C! 我當然無佢咁好氣, 我重覆講多一次A, 然後問佢你明吾明呀? 佢話明白, 咁我講多句亞李吉多就收線啦, 吾使2分鐘, 電召的士司機就黎搵我地

滑雪三傻
 

 

 

 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    joeyee 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()