已經七月了, 踏入暑期, 有人去旅行, 有人學新野, 我則一切照舊 --- 捱騾仔!

-
        
1月去完旅行起, 已經開始想去第二次旅行, 不過還是要等, 等多7個月, 這次目的地是北海道阿寒湖, 希望可以好以Jason兄咁好運.

-
        
根本沒有想過會看18次醫生, 痛足兩個月, 終於都好番, 我發誓每日都會做運動, 等陣會係儲物櫃攞番戰神出黎踩番幾轉, 吾知佢(條呔)有無氣呢!

-
        
自從買左部NDSL之後, 就日打夜打mario, 終於到左最後一排的城堡, 好難打, 但係今日一定要搞惦佢, 以上講緊ge主角係joe. 我只係嚮佢旁邊意意牙牙, 哎喲哎喲咁啫!

-
        
病對女人黎講最大得益就係吾使減肥都會瘦, 我就瘦左幾磅, 褲仔有的的鬆, 有藉口去買野喇, 我一口氣買左4條牛仔褲, 呵呵, 財散人安樂!

-
        
雖然瘦左小小, 但肚腩仔依然吾係小字輩, 哈哈! 我終於有個06年計劃啦, 要想辦法將個打扁佢先. 各路英雄有乜高見? , 吾好叫我做situp!

日光之下無新事
, joe爹依然帶住老花眼鏡坐响地下打game, joe仔依然一條毛毛蟲咁响joe爹身邊瞓覺, 天水圍依然有人要燒炭! !


arrow
arrow
    全站熱搜

    joeyee 發表在 痞客邦 留言(22) 人氣()