安頓好之後, 拿拿聲去浸溫泉, 鶴雅有兩個溫泉, 一個係地牢, 一個係天台, 依家先去地下果個先.
入到去好鬼開心, 有好多個池, 又吾係好多人, 呢度浸下果度浸下, 見倒條水柱白糸之滝, 即係由頂直射落地下果隻, 我坐堆去比條水柱揼下個膊頭, 幾舒服, 佬佬竟然擺個肚腩上去, !

e...
最近露天溫泉旁邊個高溫池呢? 原來已經變成按摩池了, 亦加多左一個刷身室, 我黎浸溫泉啫, 吾係按摩播! 係時候去浸下露天溫泉啦, 震下震下咁行出去, 浸落露天池度, 好舒服, 見倒佬佬行左個隔離, 一於死跟, 原來旁邊仲有兩個細池, 一邊好高溫, 一邊就比較低, 呢度仲舒服, 事關無人同我爭.

我把目光放得遠遠的
, 在這寧靜的環境下泡湯, 豁然開朗, 久違了的感覺.

我地今日晚飯食頭圍自助餐
, 五點半開始, 所以浸左一陣就換衫走人, 見倒個寢湯, 好想瞓落去, 不個諗下大把時間啦, 今晚再續

自助餐食物同幾年前一樣咁豐富
, 今日我打算主攻日式食品同生果, 見倒公魚(阿寒湖特產)天婦羅, 拿拿聲走去攞黎食, ! 無味道ge?! 又見倒魚生, 吾錯, 好新鮮, 特別係甘蝦, 好甜. 去睇下生果先, , 點解無蜜瓜? 非常失望! 算啦, 有王林叫做補反數喇!

食完飯當然係去睇煙花同冬祭啦
, 煙花其實都幾好睇, 本來想玩雪上電單車, 但實在太多人, 聽朝至黎玩啦! 跟住行下溫泉街, 又比我地係超市見倒王林, 今次細個d, 600yen一袋有五個, 不過無買到.

返酒店
hea一陣等到十點半去樓上浸溫泉, 呢個叫展望大浴場, 人數明顯比中午時多, 又玩一陣白糸之滝先, 今次輪到我揼肚肚啦! 再去浸個高溫池, 跟手直上天台露天池(露天溫泉要行樓梯上一層, 有兩個大池, 三個浴缸池仔), e...裡面好似有好多黑色野ge? 佬佬話可能係溫泉ge礦物, 特登吾整走佢, 吾...估且接受啦, 之但係我以前黎無個喎!

隔左一陣
, 成大班香港人走上黎, 大大細細, 應該係跟團黎, 我即刻好驚, 於是走去浴缸池度浸, 我同佬佬一人一池, 躺係池度望住飄雪都幾舒服, 浸浸下聽倒有個細路女好大聲咁話: ", 呢度仲有幾個池呀!" 細路, 講明浴缸啦, 你仲要走入黎?! 好漢不起眼前虧, 我走! 落去樓梯旁個露天按摩池按下, 無幾耐又有一班人黎同我爭, 好好好, 我走我走!

真係乜野mood都無晒, 實在太多團, 上一次我一個人加兩三個日本師奶就霸左個大池, 白茫茫, 真係好似仙境咁! 今次我就覺得自己好似走左去地獄一轉, 人又多水又污糟, 最大獲係: 我竟然身痕! 我已經用水沖多次身至走架啦, 吾通要沖多次涼咩, 激氣! 跟住個兩日我都揀無乜人ge時間去浸, 情況就好少少.

眼前的景象與腦海的回憶怎麼會是兩碼子的事?
!  

下期預告
: 阿寒湖豚丼

arrow
arrow
    全站熱搜

    joeyee 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()