咁耐無更新, 我以為你人間蒸發添!
你誤會啦, 蒸發左GE係我D退休金!
吾開心呀?
小小心噙啦.
不如賣晒佢啦!
發神經, 有錢我買貨添呀!
有冇節衣縮食呀?
高峰期我都未試過添衣增食, 一切依舊!
哦? 但係你好似......
我肥係因為我食得多朱古力!
你吾怕三乜咩?
比利時朱古力無掛, 有都死而無憾呀!
廢話少講, 請我食朱古力, 去去去......

----------------------------------------------

今天做了兩道菜: 粟米栗子湯, 甜; 涼瓜排骨, 苦.
甘苦與共, 共度明天! (因為要吃兩天!) ^0^
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    joeyee 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()