close

話說有日, 姐姐說要和我們一起去旅行, 我說好呀, 然後老公說跟團好了, 免麻煩, 最後以三比一通過跟團, ”yee”. Yee團上年目的地是北海道, 一處領隊比較熟識的地方, 所以沒遇到疑難, 而今年是山形, 疑問就多了, 不過以yee團旅行社的實力, 問題自然會迎刃而解.

yee團一向忠旨係少搭車, 少行路, 少搬家; 多食野, 多瞓覺, 多浸溫泉”, 簡言之, ”! 所以行程係無乜行程, 如下:

28/1    香港 - 東京 上山溫泉鄉

29/1    藏王樹冰, 御釜

30/1    山寺, 寒河江士多啤利園 (此日行程未定實, 因為山寺同寒河江車程遠, 可能要取捨, 或者會跟姐姐去滑雪, 係佢滑雪我玩雪車, 然後去寒河江)

31/1    仙台, 松島 (姐姐去滑雪, 因為佢以前去過松島)

1/2      上山溫泉鄉 新宿

2/2      再見日本, 又再見香港

酒店    古窯溫泉, 新宿凱悅

膳食    古窯晚晚不同膳食, 由平食到貴
            午膳餐餐不同, 不過吾會貴

            築地壽司, 1/2晚未定, 可能去網八

 

預算    18,000兩個人

 

現正列印火車班次表, 還有13, 有少少興奮, 不過想到要離開joe仔幾日, 又有些少不捨, “joejoe, , 讓媽媽抱抱你啊”!

 

死仔包, 你走左去!


arrow
arrow
    全站熱搜

    joeyee 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()